Volgers

zondag 1 juli 2012

Waar ga ik nu weer heen?

Ja vrijdag bericht gekregen er is een crisis en ze hebben de woning nodig. Dat betekend dat ik 8 juli de woning uit moet en moet zorgen dat ik andere woonruimte heb. Het sloeg in als een bom. Net nu de zomervakantie begint me dochter bij me is moet ze weer gaan. Dat doet me veel verdriet. Want ondertussen is er nog niets te vinden binnen de huurgrens en heb ik nog niets van de andere wbv. Dus ik heb contact opgenomen met resa en aangegeven maar ook daar nog niets van gehoord. Ga hier morgen meteen achter aan. Inmiddels heb ik ook het plan van aanpak binnen van de voogd. Er wordt erkend dat mijn ex inmiddels een moeilijke man is en dat hij opvliegend en impulsief is. zijn gedrag is obsessief en in gesprekken probeert hij een goed in druk te maken. Maar eens buiten de deur gaat ie weer zijn eigen gang. O ja hij werkt overal aan mee maar niet voor zichzelf alleen om bij mij terug te kunnen komen. Maar ik ben niet gek ik trap er niet in. Het maakt me zorgen hoe alles gaat. Ik weet niet meer hoe het verder moet en hoop dat er snel een oplossing komt in deze hele situatie.Ik heb aanstaande woensdag een gesprek voor de dochter van 16 om aan te melden bij leerhuis. En ik moet me aan de afspraken houden maar dat lukt me wel gelukkig ziet de voogd nu ook wel in hoe het zit. Daar ben ik blij om dat stukje erkenning.Maanden heb ik me alleen gevoelt in alles omdat ik niet geloofd werd, maar nu komt daar gelukkig verandering in. Ik probeer te blijven staan in deze situatie maar het is wel moeilijk. Je probeert je hoofd erbij te houden en oplossing te vinden maar op moment zie ik deze niet. Ze zeggen wek eens het keven is een beproeving, nou dan is dit wel een hele zware beproeving. Mijn leven is nooit makkelijk geweest maar wat meer rust en stabiliteit zou fijn zijn. Dat hoop ik dat het snel komt want ik ben er wel aan toe. Maar goed afwachten maar weer en morgen bellen. Ik heb een huis gevonden binnen de huurgrens maar aan de inkomenseisen kan ik niet voldoen. Dus hoop ik alleen maar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten