Volgers

woensdag 4 juli 2012

Eindelijk, even een vaste plek anti kraak.

Na maandag had ik nog steeds niets gehoord. Dinsdagmorgen ben ik naar Zutphen gegaan omdat ik een afspraak in Zutphen had met Resa. Ik was er al vroeg omdat ik jet meteen naar school had gebracht. En ook nog even bij de vissen gekeken want tenslotte logeren die in de buurtflat haha. Maar goed toen zij kwam van resa heb ik meteen gevraagd naar het appartement. En ja hoor helaas verhuurd net zo als altijd beneden de huurgrens is meestal al meteen verhuurd. Je met er meteen bij zijn anders ben je gewoon te laat. Maar zij gaf niet op en ging verder bellen. En na een half uurtje had ze beet haha. Er is een appartement die op de lijst staat om afgebroken te worden waar ik meteen in kon, maar wel eerst schoonmaken. Ik kon de volgende dag 4 juli kijken. Ik kon me niet meer inhouden ik heb echt waar mensen bij waren gehuild. Ik kon het niet geloven wat een geluk Had het adres opgeschreven en de rest wat ik daar moest regelen geregeld. Ben er nog gebleven want me dochter was pas kwart over twaalf uit. Ik ben naar school gereden me dochter opgehaald. En natuurlijk het grote nieuws verteld. Ik zei we kunnen wel even kijken daar waar het ongeveer is. En wij er naartoe. De auto geparkeerd en kijken en het is een appartement op 1 hoog. Het zag er best aardig uit vanaf de straatkant. En iedereen gesmst die het moesten weten dat we een vast adres weer hebben. Vandaag om 12 uur zijn we naar het appartement geweest. En we hebben gekeken. Het is niet mega groot maar ik weet zeker dat we ons daar gaan redden. En ja we moeten schoonmaken het is er echt heel vies. Maar geef niet ik heb een plek voor mij en de kinderen waar we zeker een jaar tot 3 jaar kunnen verblijven in afwachting op een woning. Had gisteravond al internet geregeld voor het adres want dat duurt weer een aantal weken voor het daar is. Maar dat duurt eigenlijk te lang dus ga ik toch even verder kijken. Al me meubels kan ik niet meenemen maar misschien kan ik die in de berging kwijt want die schijnt behoorlijk groot te zijn. Maar die hebben we nog niet gezien. Er zit wel een mooie keuken in :)). Morgen ga ik met me oudste dochter erheen om schoon te maken en ik hoop dat we deze week de meubels die wel kunnen en de slaapkamers in orde kunnen maken. Dan kan ik aan het eind van de week erin. Ik moet zeggen dat we veel geluk hebben gehad en ik weet dat er zat mensen zijn die dat niet hebben. Maar aan de andere kant denk ik ook weer sinds ik me ketting weer om heb met me hanger (wat gewijd is met het heilige water van Lourdes) en dat bescherming bied ik zoveel geluk heb dat ik hem nooit meer af doe. Noem het maar bijgeloof maar mijn opoe heeft het ooit meegenomen vandaar voor al haar kinderen en voor haar zelf. Ik heb haar hanger gekregen van me tante nadat ik het ooit geleend had met trouwen. Ja hij is oud blauw en was geleend. Dit was het mooiste cadeau wat me ooit gegeven is en ik koester het ook. Ik doe hem echt nooit meer af.                                                  




Geen opmerkingen:

Een reactie posten