Volgers

maandag 2 juli 2012

Misschien toch een appartement???

Zoals ik al zei moet ik hier waar ik nu zit 8 juni eruit. Maar ik heb gisteren op de website van Funda.nl weer gezocht en heb misschien een appartement binnen de huurtoeslaggrens. Ik heb meteen de link gemaild naar ReSa en hoop dat het iets brengt. Ik weet dat ze heel druk met mij is en morgenochtend zie ik haar. Ik hoop dat ik dan goed nieuws heb en het hier achterlaten. Maar dat is even afwachten. Mocht het zo zijn dan heb ik een eigen plek en kan ik rustig afwachten op een woning van de woningbouw en zal er veel onzekerheid en stress van me afvallen. En voor stabiliteit zorgen voor de kinderen, want dat is belangrijk. Ik hou me vingers gekruist, ben op van de zenuwen en hoop maar dat het doorgaat. Intussen is me oude hondje ziek geworden en ik ben bang dat we na bijna 19 jaar afscheid van haar moeten nemen. Ik hoop het niet maar haar laten lijden vind ik heel zielig en heeft ze niet verdient. Het is een trouwe hond en altijd heel lief ook voor de kinderen. Vind het heel jammer maar je moet ook aan het hondje denken. hou jullie op de hoogte van de gang van zaken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten